دسترسی آسان به محبوب‌ترین بازی‌های جهان با گیم پس

گیم پس یکی از سرویس‌هایی است که توسط ایکس باکس ارائه شده است و با داشتن آن می‌توانید به راحتی انواع بازی‌های جدید و قدیمی را به صورت رایگان دانلود کنید. توجه داشته باشید که گیم پس ایکس باکس در برخی ریجن‌ها فعال است و در نتیجه، باید اکانت ایکس باکسی را فعال کنید که گیم پس از آن‌ها پشتیبانی کند. برای پاسخ به سوال “گیم پس چیست”، ما را در این مطلب از گیماتو همراهی کنید.

 

دسترسی آسان به محبوب‌ترین بازی‌های جهان با گیم پس | گیماتو

آیا می‌دانید گیم پس چیست؟

گیم پس سرویس ویژه‌ای است که مایکروسافت برای کاربران ایکس باکس و پی‌سی خود در نظر گرفته است. شما با داشتن ایکس باکس گیم پس می‌توانید به صورت نامحدود انواع بازی‌های ارائه شده در این سرویس را دانلود کنید و از آن‌ها لذت ببرید. توجه داشته باشید که بازی‌هایی که دانلود می‌کنید، تنها تا زمان وجود اعتبار گیم پس امکان بازی کردن را خواهند داشت. اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که گیم پس اولین بار در سال 2017 معرفی شد و بعد از آن در سال 2019، پی‌سی توانست این سرویس را دریافت کند.

در گیم پس ایکس باکس بیشتر از 100 بازی جدید و قدیمی وجود دارند که می‌توانید تمام آن‌ها را دانلود کنید. این بازی‌ها در گذر زمان کم و زیاد می‌شوند و بازی‌های قدیمی‌تر جای خود را به بازی‌های جدید می‌دهند. در حال حاضر، سه نوع اشتراک برای گیم پس ایکس باکس وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به پی‌سی، ایکس باکس وان و Ultimate اشاره کرد. نسخه Ultimate به شما امکان استفاده از گیم پس را در کامپیوتر و موبایل به صورت هم‌زمان می‌دهد.

اشتراک‌های گیم پس چه ویژگی‌هایی دارند؟

اگر قصد خرید ایکس باکس گیم پس را دارید، احتمالا این سوال را از خود پرسیده‌اید که هر گیم پس چه امکاناتی را ارائه می‌دهد؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم ایکس باکس گیم در دو نسخه کامپیوتر و ایکس باکس امکانات یکسانی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به دسترسی به بیش از 100 بازی ویدئویی، ده درصد تخفیف برای خرید بازی‌های لایبرریتان و 20 درصد تخفیف برای خرید محتوای اضافه بازی‌ها اشاره کنید.

اشتراک‌های گیم پس چه ویژگی‌هایی دارند؟ | گیماتو

اگر بخواهید ایکس باکس گیم پس آلتیمیت را خریداری کنید، امکانات بیشتری را دریافت خواهید کرد. یکی از این امکانات، دریافت حد اشتراک سرویس Xbox Live Gold است. به این معنی که علاوه بر امکان بازی کردن آنلاین، ماهیانه تعدادی بازی نیز به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین با داشتن این سرویس می‌توانید برخی از بازی‌ها را پیش از انتشار رسمی دریافت کنید.

بازی‌های موجود در گیم پس چیست؟

با جست‌وجوی “عبارت گیم پس چیست” متوجه می‌شوید که بازی‌های متنوعی از استودیوهای مختلف در این سرویس وجود دارند. در حال حاضر تعداد بازی‌های موجود در گیم پس برای کاربران سه رقمی شده است. کنسول شما هر نسلی که باشد، امکان تجربه بازی‌های مربوط به کنسول‌های همان نسل و همین‌طور بازی‌های مربوط به کنسول‌های نسل قبل را خواهید داشت. در نتیجه، دارندگان آخرین نسل کنسول یعنی ایکس باکس‌های سری ایکس و سری اس می‌توانند به تمام بازی‌های موجود در گیم پس دسترسی داشته باشند. از جمله بازی‌های موجود در این سرویس می‌توان به Mass Effect، Watch Dogs 2، FIFA 22، Dishonored 2 و Inside اشاره کرد. شما می‌توانید برای مشاهده لیست کامل این بازی‌ها، به وب‌سایت ایکس باکس مراجعه کنید یا از طریق کنسول خود وارد بخش گیم پس شوید.

اضافه شدن بازی‌های جدید به گیم پس

زمانی که یک بازی خیلی قدیمی می‌شود، ایکس باکس دیگر از آن پشتیبانی نمی‌کند و بازی‌های جدیدتر را جایگزین آن می‌کند. همین باعث می‌شود که لیست بازی‌های موجود در گیم پس دائما درحال به‌روزرسانی باشد. به طور کلی، هیچ فرمت و الگوریتم زمانی برای رخ دادن این اتفاق وجود ندارد و هر زمانی که ایکس باکس تصمیم بگیرد، بازی‌های جدید را اضافه می‌کند.

اضافه شدن بازی‌های جدید به گیم پس | گیماتو

بازی‌هایی که به گیم پس ایکس باکس اضافه می‌شوند، می‌توانند از استودیو‌های بسیار معروف مانند الکترونیک آرتز و یوبیسافت یا از استودیو‌های کوچک‌تر مانند موجانگ، آبسیدین و Bethesda باشند. در نتیجه، به هیچ عنوان نمی‌توان پیش‌بینی کرد که قرار است چه بازی به ایکس باکس اضافه شود.

ریجن‌های گیم پس چیست؟

شما می‌توانید در ریجن‌های مختلفی به سرویس ایکس باکس گیم پس دسترسی داشته باشید. اگر می‌خواهید این سرویس را برای ایکس باکس یا پی‌سی خود فعال کنید، باید حتما یکی از این ریجن‌ها را داشته باشید. در غیر این صورت، گیم پس برای شما فعال نخواهد شد. از جمله کشورهایی که از این سرویس پشتیبانی می‌کنند، می‌توان به آرژانتین، استرالیا، بلژیک، شیلی، کلمبیا، جمهوری چک، هلند، انگلیس، آمریکا، تایوان و ترکیه اشاره کرد.

هزینه خرید گیم پس چقدر است؟

اگر متوجه شده‌اید که گیم پس چیست و به دنبال خرید اشتراک این سرویس هستید، باید بگوییم دو راهکار برای خرید این سرویس پیش روی شما قرار دارد. اولین راهکار این است که با کمک گیفت کارت، به وب‌سایت ایکس باکس مراجعه کرده و این سرویس را برای اکانت خود خریداری کنید و یا اینکه به سراغ سایت‌های واسطه برای انجام این کار بروید. اگر می‌خواهید این کار را از طریق گیفت کارت انجام دهید، باید هزینه بیشتری را با واحد دلار یا یورو پرداخت کنید. اما از طریق سایت‌های واسطه، انجام این کار به مراتب ارزان‌تر خواهد بود. هزینه دریافت ایکس باکس گیم پس برای ایکس باکس، ماهانه 9.99 دلار و برای کامپیوتر، ماهانه 4.99 دلار است. اگر هم می‌خواهید اشتراک آلتیمیت را تهیه کنید، باید ماهیانه مبلغ 14.99 دلار را کنار بگذارید.

هزینه خرید گیم پس چقدر است؟ |‌ گیماتو

گیم پس؛ سرویس که لذت ایکس باکس را چندین برابر می‌کند

ایکس باکس گیم پس سرویسی است که کاربران ایکس باکس و پی‌سی می‌توانند آن را تهیه کنند. با داشتن این سرویس می‌توانید به بیش از صدها بازی به راحتی دسترسی داشته باشید. گیم پس به سه نوع کامپیوتر، ایکس باکس و آلتیمت تقسیم می‌شود که نسخه آلتیمیت به مراتب امکانات بیشتری دارد. در نتیجه، اگر محدودیت مالی ندارید، توصیه می‌کنیم گیم پس آلتیمیت را از دست ندهید. شما می‌توانید برای خرید انواع مدل‌های ایکس باکس و اکسسوری‌های مربوط به این کنسول، از طریق وب‌سایت گیماتو اقدام کنید.