بهترین بازی های سرویس گیم پس؛ بازی‌هایی نسبتا قدیمی اما جذاب

کنسول‌های بازی ایکس باکس از جمله ایکس باکس سری اس (Series S) دارای سرویسی به نام گیم پس هستند که با فعال‌سازی آن می‌توانید به صورت رایگان به آرشیوی بزرگ از بازی‌ها دسترسی کامل داشته باشید. حال این سوال مطرح می‌شود که کدام بازی‌های این سرویس محبوبیت بیشتری دارند؟ در این مطلب با ده عنوان از بهترین بازی های سرویس گیم پس آشنا می‌شویم.

 

بهترین بازی های سرویس گیم پس؛ بازی‌هایی نسبتا قدیمی اما جذاب | گیماتو

 

معرفی ده عنوان از بهترین بازی های سرویس گیم پس

سرویس گیم پس از بازی‌های متنوع و از استودیوهای مختلف تشکیل شده است. برخی از این بازی‌ها مانند Inside و Watch Dogs 2 چند سال قبل به عنوان بهترین بازی‌های سال معرفی شده بودند و قیمت بالایی داشتند. اما امروز، شما می‌توانید با خرید سرویس گیم پس، به این بازی‌ها و هزاران بازی جذاب دیگر به صورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشید و آن‌ها را دانلود کنید. در ادامه با برخی از بهترین بازی‌های این سرویس آشنا می‌شویم.

 

 

معرفی ده عنوان از بهترین بازی های سرویس گیم پس | گیماتو

 

بازی جذاب A Plague Tale: Innocence

یکی از بهترین بازی‌هایی که تا به حال برای کنسول‌های بازی عرضه است، بازی جذاب A Plague Tale می‌باشد. این بازی به لطف خط سیر داستانی جذاب خود توانسته است طرفداران زیادی را جذب کند. در حال حاضر چند سالی از عرضه این بازی گذشته است، اما همچنان داستان این بازی گیمرها را به خود جذب می‌کند و حتی افرادی که قبلا این بازی را تمام کرده‌اند، دوباره آن را تکرار می‌کنند. بازی A Plague Tale در سال 2019 معرفی شد و در دسته بازی‌های اکشن و ماجراجویی قرار می‌گیرد. همچنین امتیاز متای این بازی نیز 83 است.

بازی Dishonored 2؛ یکی از بهترین بازی های سرویس گیم پس

اگر بخواهیم لیستی از بهترین بازی‌های جهان تهیه کنیم، قطعا به سری بازی‌های Dishonored اشاره خواهیم کرد. این بازی در دسته‌بندی بازی‌های اکشن و ماجراجویی قرار می‌گیرد و می‌تواند ساعت‌ها و حتی روزها شما را درگیر خود کند.

بازی دیس‌آنرد 2 یک بازی رازآلود است که هرکدام از رمز و رازهای خاص خود را دارند. سازندگان این بازی یعنی Bethesda و Arkane تلاش کردند تا دیس‌آنرد 2 را به گونه‌ای بسازند که گیمر به هیچ عنوان از آن خسته نشود و بخواهد دائما آن را تجربه کند.

بازی جذاب The Elder Scrolls V: Skyrim

یکی از جذاب‌ترین بازی‌هایی که می‌توانید در سرویس گیم پس برای خود تهیه کنید، بازی The Elder Scrolls V: Skyrim است. این بازی اولین بار در سال 2011 معرفی شد. اما با معرفی کنسول‌های جدیدتر، دائما به‌روزرسانی دریافت کرد. تا جایی که امروزه می‌توانید این بازی را در کنسول نسل نهمی Xbox Series S نیز تجربه کنید. بازی اسکایریم در دسته‌بندی بازی‌های اکشن و در سبک نقش‌آفرینی قرار می‌گیرد. این بازی به دلیل خط سیر داستانی جذاب خود می‌تواند شما را به بهترین شکل ممکن درگیر خود کند. اسکایریم به قدری خوش‌ساخت می‌باشد که توانسته است امتیاز متای 96 را دریافت کند.

 

بازی جذاب The Elder Scrolls V: Skyrim | گیماتو

 

بازی Fallout: New Vegas

سری بازی‌های فال آوت (Fallout) همواره طرفداران خاص خود را داشته‌اند. یکی از شاهکارهای این مجموعه بازی‌ها نسخه New Vegas است که نقش‌آفرینی در آن حرف اول را می‌زند. این بازی سبک خاص خود را دارد و به همین خاطر، گیمرهای خاصی نیز سمت آن جذب می‌شوند. این بازی اولین بار در سال 2010 معرفی شد، اما در حال حاضر در کنسول‌های نسل جدید ایکس باکس از جمله سری اس نیز می‌توانید آن را تجربه کنید. در زمان عرضه، بازی فال اوت نیو وگاس موفق به دریافت امتیاز متای 84 شد.

بازی انحصاری Forza Horizon 5

کنسول‌های بازی ایکس بازی، بازی‌های انحصاری زیادی ندارند. اما یکی از بهترین بازی‌های انحصاری آن‌ها، بازی Forza Horizon 5 است. این بازی در سال 2021 معرفی شد و از همان ابتدا توانسته به عنوان یک بازی جهان باز مسابقه‌ای، در رده‌بندی بهترین‌ها قرار بگیرد. این بازی محبوب توانسته است امتیاز متای 92 را دریافت کند.

بازی جذاب شوتر Gears 5

اگر به دنبال تجربه یک بازی شوتر جذاب در ایکس باکس سری اس خود هستید، توصیه می‌کنیم بازی Gears 5 را از دست ندهید. این بازی اولین بار در سال 2019 معرفی شد و به دلیل گیم‌پلی خوب خود توانست طرفداران نسبتا زیادی را جذب کند. این بازی اکشن-شوتر امتیاز متای 84 را دریافت کرده است.

بازی Halo Infinite

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های شوتر، بازی Halo Infinite است که می‌توانید با خرید سرویس گیم پس، این بازی را روی کنسول ایکس باکس سری اس خود دانلود کنید. این بازی در سال 2021 معرفی شده و توانسته است امتیاز متای 87 را نیز دریافت کند. این فرنچایز چه در کیفیت و چه در گیم‌پلی جذابیت بالایی دارد و می‌تواند شما را به خود جذب کند.

سری بازی‌های Hitman

سری بازی‌های هیتمن همواره مورد علاقه گیمرها بوده‌اند. اکنون نیز می‌توانید نسخه Trilogy این بازی جذاب را از گیم پس به صورت رایگان دانلود کنید. این سه نسخه را می‌توان ورژن‌های ریبوت شده هیتمن معرفی کرد که در عین افزایش کیفیت، جذابیت گیم‌پلی آن نیز افزایش داشته است.

بازی No Man’s Sky

اگر به بازی‌های سبک ماجراجویی و جهان باز علاقه دارید، توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان بازی No Man’s Sky را از دست ندهید. این بازی به لطف امکانات جذابی که دارد و معمایی که باید برای موفق شدن آن‌ها را حل کنید، می‌تواند روزها شما را درگیر خود کند. در حال حاضر، این بازی به صورت رایگان از گیم پس قابل دانلود است.

بازی فیفا 22

فیفا و پی اس دو رقیب دیرینه در زمینه بازی‌های فوتبالی هستند. در این میان، بازی فیفا 22 توانسته است نظر خیلی‌ها را از بابت یک بازی جذاب فوتبالی با گیم‌پلی روان و عالی جذب کند. در زمان عرضه، قیمت این بازی حتی به 100 دلار هم رسیده بود، اما امروز و با معرفی نسخه جدیدتر آن، با خرید سرویس گیم پس می‌توانید فیفا 22 را برای کنسول ایکس باکس سری اس خود دانلود کنید.

 

بازی فیفا 22 | گیماتو

 

لیست بهترین بازی های سرویس گیم پس به این 10 مورد ختم نمی‌شود

سرویس گیم پس ایکس باکس مملو از بازی‌های جدید و جذاب است که می‌توانید با توجه به سلیقه خود، آن‌ها را دانلود کنید. تقریبا تمام بازی‌هایی که در گیم پس وجود دارند، در تمام کنسول‌های نسل نهمی قابل دسترسی هستند و می‌توانید حتی یک بازی قدیمی را هم در ایکس باکس سری اس خود تجربه کنید. همچنین اگر به هرگونه اکسسوری و بازی برای ایکس باکس نیاز خود دارید، می‌توانید این محصولات را از فروشگاه ما یعنی گیماتو خریداری کنید.